Hufvudstaden välkomnar Rodebjer Revisited

Under våren 2018 öppnar Rodebjer en ny butik i Hufvudstadens fastighet på Drottninggatan 92 i Stockholm. Butiken om cirka 65 kvm är Rodebjers tredje fristående butik och deras första konceptbutik med fokus på tidigare säsonger och provkollektioner.”Vi...
Carin Rodebjer

”Vi är glada över att Rodebjer väljer Hufvudstadens fastighet på Drottninggatan 92 för sin första Rodebjer Revisited butik. Den nya konceptbutiken är ett bra komplement till befintligt utbud och stärker Drottninggatan som shoppingdestination, säger Emanuel Westin, Chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.

Rodebjer grundades 1999 i New York av märkets Creative Director, svenska Carin Rodebjer. Sen dess har märket vuxit och idag finns Rodebjer representerat i över 20 länder.

Stockholm den 8 februari 2018

Emanuel Westin

Chef affärsutveckling butik

Frågor besvaras av:

Emanuel Westin, Chef affärsutveckling butik, och Josefin Alteby, Projektledare Marknad/PR på telefon 08-762 90 00.